hadi-gm

hadi-gm

hadi-gm

hadi-gm

آمدن به صفحه اول گوگل چقدر هزینه خواهد داشت؟

آمدن به صفحه اول گوگل چقدر هزینه خواهد داشت؟

اگر در مورد هزینه آمدن به صفحه اول گوگل سوال کنید باید به شما بگوییم که این امر به موارد مختلف و بسیاری بستگی دارد. در ادامه به توضیحاتی در این باره خواهیم پرداخت و خواهیم دید برای آمدن به خط یک نتایج جستجوی گوگل چقدر باید هزینه کنید.

  

پیش از هرچیزی باید با سئو آشنا شوید

SEO یک کلمه ی مخفف شده از عبارت SEARCH ENGINE OPTIMIZATION و به معنای بهینه سازی وب سایت، برای موتور های جستجو است. در طی روند یک پروژه ی سئو سایت، تلاش می شود با بهبود کلیه ی جنبه های مختلف یک سایت، اعتبار آن نام دامنه را نزد موتورهای جستجو ( و به طور دقیق تر موتور گوگل) افزایش داد. اگر این روند به طور صحیح و دقیق انجام شود، می توانید با حضور در صفحه ی اول گوگل فروش کالا و خدمات خود را تا چند ده برابر افزایش دهید.

هزینه آمدن به صفحه اول با سئو چقدر است؟

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل با استفاده از سئو به موارد مختلف زیر بستگی دارد:

میزان حجم کار

هرچه یک پروژه گسترده تر باشد، قطعاً زمان و نیروی متخصص بیشتری برای رساندن آن به نقطه ی مورد نظر نیاز است. برای مثال یک فروشگاه اینترنتی را در نظر بگیرید که بیش از 5 هزار محصول دارد. تولید محتوای فروشگاه اینترنتی خود پروسه ای زمان بر و پر هزینه است، چنانچه این اقدام بر عهده ی تیم انجام پروژه سئو وب سایت گذاشته شود، هزینه ی آن به قیمت کلی اعلام شده افزوده می شود. برای کاهش هزینه های تولید محتوا، می توان از خدمات تولید محتوای سئو شده ارزان استفاده کر

کیفیت کار دریافتی

تصور نکنید که اگر یک سئو کار، چند پروژه ی موفق و تمام شده دارد، فرد مناسبی برای کار شما است. شاید چنین فردی پیدا شود و حتی قیمتی کمتر از رقیبان خود را به شما ارائه دهد؛ولی باید بدانید که، برخی اشخاص آمار به ظاهر خوبی دارند، که ناشی از پیاده سازی سئوی کلاه سیاه می باشد. در چنین مواردی ممکن است، فرد از میان ده ها پروژه چند مورد موفق هم داشته باشد، ولی اکثر سایت های بهینه شده با این روش، دوام چندانی در صفحه اول گوگل نخواهند آورد. اگر می خواهید برای مدت نامحدودی در صفحات اول گوگل بمانید، باید سایت خود را با روش های کلاه سفید، بهینه کنید.

میزان رقابت و کیفیت کار رقبا

همه ی ما دوست داریم، در حیطه ی کاری خود، در صفحه ی اول گوگل حضور داشته باشیم، برای مثال ممکن است، 50 سایت در زمینه ی فروش تلفن همراه به ارائه ی خدمات بپردازند، اگر می شد با صرف زمان و هزینه ی کم، به این مهم دست یافت، که تمام رقبای شما، حاضر به انجام این کار بودند. پس بهتر است کمی واقع بین باشیم، بسته به شدت رقابت و هزینه های انجام شده از سوی رقبایتان، قیمت سئوی سایت، می تواند تغییر کند. با این وجود ما، سئو وب سایت شما را با قیمت هایی منطقی بر عهده خواهیم گرفت.

آمدن به صفحه اول گوگل ارززش را دارد؟

به عنوان سخن نهایی باید بگویم که آمدن به صفحه اول واقعاً ارزشش را دارد، زیرا تنها در این صورت است که دیده شده و می توانید کالا یا خدمات خود را بفروشید. در غیر این صورت یک وب سایت بلا استفاده خواهید داشت. هزینه آمدن به صفحه اول گوگل یک سرمایه گذاری بلند مدت است.

منبع:

https://overtag.ir/%d8%a8%d9%87%d8%a8%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%da%af%d9%88%da%af%d9%84/%d8%b3%d8%a6%d9%88-%d9%88%d8%a8-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.